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Barrett-Jackson / Scottsdale 2008

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Message  reghoule Mer 28 Nov 2007, 16:30

kowalsky a écrit:
Il n'y a pas une journée que je prit pas pour ne pas que Chrysler tombe dans le même panneau avec la nouvelle Challenger!!!!
Quelques éditions spéciales , c'est correct, mais il faut savoir sarrêter!!!!

Moi juste une édition spéciale Vanishing Point me conviendrait amplement...ça n'Arrivera pas, mais ça coute rien de rêver Laughing
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Message  kowalsky Mer 28 Nov 2007, 16:38

Hé Jeff!!! Y sont supposer en faire un!!!!
je l,ai su la semaine prochaine!!!!

L'avoir su avant, je n'aurait pas acheté mon SRT10!!!!!
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Message  full throttle no bottle Jeu 29 Nov 2007, 20:21

Salut a tous .
On a pas fini d'entendre parler de ce fameux encan qui selon moi et plusieurs autres amateurs tue le Hot roddind car selon moi il faut faire la difference entre amateurs utilisateurs et collectionneurs.Pour repondre a dozf c'est vrai qu'on a des jeunes membres qui adorent les autos et je veux pas les desapointer sur leurs reves c'est vrai que plus tard ils auront les moyens a conditions qu'ils soient des professionnels de sport ou des des Mons qui ont pas de jobs avec de grosses cabanes qui voyage beaucoup et payent pas d'impots mais investissent dans des autos pour le revendre au cas ou. Il y aura toujours des exceptions de jeunes qui vont sacrifier bien des choses pour realiser leurs reves mais ils sont peut nombreux (il y a des membres qui savent de quoi je parle). Un technicien d'une revue americaine tres populaire ecrivait au sujet de Barrett, il dit un copain a fait une conversion Camaro 68 avec composantes C5 une des plus belles realisée en Amerique a son avis . voir suite
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Message  full throttle no bottle Jeu 29 Nov 2007, 20:46

Suite.
Ce travail a necessité plus de 2 ans de travail professionnel et meticileux ,elle est passée a Barrett elle fut vendue la vente a couvert les frais de pieces seulement .Comme comparaison on a vendu une Cuda 70 originellement sortie avec un Meo Penché mais remplacé par un crate Hemi elle fut vendue 150.000 dollars d'apres vous ou est la logique? Personnellement je me considere comme un amateur utilisateur et je trippe sur les muscles cars car cela fesait partie de mon epoque et j'avais pas les moyens de m'en offrir un neuf j'ai remis les pendules a l'heure plus tard en realisant mon reve. Cependant dans les années 60 je revais de Cobra Lambo Jag Iso Jensen etc. tout cela pour dire aux jeunes qu'il y a des beaux chars (de votre epoque)qui trainent et qui se perdent pour rien alors soyez attentifs et imaginatifs pour developper votre talent et votre passion pour les beaux chars car avant les muscles car il existaient des Maudits Beaux Chars qui aujourd'hui sont tres souvent oubliés. Salut a tous Full.
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Message  427copoz Jeu 29 Nov 2007, 22:05

Salut Full

pas rapport avec ce sujet
mais pour un gars qui n'aimait pas trop les ordinateurs

tu est en douzième position sur ce forum avec 1043 messages

12 full throttle no bottle Port-Cartier 04/01/2006 Aujourd’hui à 21:30 1043

Salutations

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Message  Greaser Ven 30 Nov 2007, 09:51

full throttle no bottle a écrit:Suite.
Ce travail a necessité plus de 2 ans de travail professionnel et meticileux ,elle est passée a Barrett elle fut vendue la vente a couvert les frais de pieces seulement .Comme comparaison on a vendu une Cuda 70 originellement sortie avec un Meo Penché mais remplacé par un crate Hemi elle fut vendue 150.000 dollars d'apres vous ou est la logique? Personnellement je me considere comme un amateur utilisateur et je trippe sur les muscles cars car cela fesait partie de mon epoque et j'avais pas les moyens de m'en offrir un neuf j'ai remis les pendules a l'heure plus tard en realisant mon reve. Cependant dans les années 60 je revais de Cobra Lambo Jag Iso Jensen etc. tout cela pour dire aux jeunes qu'il y a des beaux chars (de votre epoque)qui trainent et qui se perdent pour rien alors soyez attentifs et imaginatifs pour developper votre talent et votre passion pour les beaux chars car avant les muscles car il existaient des Maudits Beaux Chars qui aujourd'hui sont tres souvent oubliés. Salut a tous Full.

200% d'accord avec ca!

Y'a ceux qui dictent la mode et ceux qui suivent la mode.

Et malheureusement pour les amateurs de muscle-car...ils doivent se battre avec la gang de mouton qui suivent la mode et qui ont de l'argent.

Ce qui est domage c'est que le plus souvent les amateurs se ramassent avec les restants.
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Message  full throttle no bottle Ven 30 Nov 2007, 20:08

Salut Copoz.
C'est un peu vrai ce que tu dis avec cependant une petite correction je ne me souviens pas avoir mentionné que j'aimais pas les ordis mais je vous ai souvent cassé les oreilles(les yeux) en vous mentionnant que j'etais pas trop habile avec les ordis mais ca s'ameliore avec le temps je m'en viens pas pire ha ha .Faut dire que ce Forum est le terrain ideal pour ce pratiquer sinon le meilleur.
Salut Copoz Full.
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Message  427copoz Ven 30 Nov 2007, 21:32

Salut full

Salut Copoz.
C'est un peu vrai ce que tu dis avec cependant une petite correction je ne me souviens pas avoir mentionné que j'aimais pas les ordis mais je vous ai souvent cassé les oreilles(les yeux) en vous mentionnant que j'etais pas trop habile avec les ordis mais ca s'ameliore avec le temps je m'en viens pas pire ha ha .Faut dire que ce Forum est le terrain ideal pour ce pratiquer sinon le meilleur.
Salut Copoz Full.
c'est ce que je voulait dire pas trop habile avec
les ordinateur
sauf que je ne trouvait pas les môts juste thumleft

Salutations

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Message  -ti-black- Dim 16 Déc 2007, 18:44

il va etre a l'encan barrette jackson
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 Dodge_Challenger_1_big
a quelle prix va til se vendre dapret vous.

http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_details.aspx?&In_LotNumber=1331


Vehicle Details

LotNumber 1331
Year 2008
CarMake DODGE
CarModel CHALLENGER SRT8
CarStyle 2 DOOR COUPE BADGE #01
ExteriorColor HEMI ORANGE PEARL
Interiorcolor DARK SLATE GRAY
Cylinders V8
Engine 6.1 LITER
Transmission 5-SPEED AUTOMATIC
Summary Own the first production Limited Edition 2008 Dodge Challenger SRT8 to come off the assembly line. Proceeds of the sale to benefit notMYkid Charity.
Description Dodge Challenger is back after nearly 35 years and you could own the first vehicle before it's even produced. Bid for Dodge Challenger #1,the first production Challenger to come off the assembly line for direct sale to the U.S. Dodge dealer network. The #1 Challenger includes all production options including a 6.1 Liter V8 engine with a 5-speed automatic transmission with AutoStick, sunroof, navigation and performance tires. The vehicle will be identified by a dash plaque indicating #1 of the Limited Edition production. You have seen the concept and rest assured the production model is true not only to the Challenger concept but also Challenger's heritage. Five "teaser" photos of the production car have been released showcasing the notable styling elements that are sure to please. The all-new 2008 Dodge Challenger SRT8 - the ultimate modern American muscle coupe will make its worldwide debut at the Chicago Auto Show on February 6, 2008. In addition to receiving the rights to the first production Challenger, the winning bidder also receives: Two VIP passes to the May 2008 Dodge Challenger 500 NASCAR race at Darlington Raceway complete with airfare and lodging, a meet and greet with Kyle Petty at the Dodge Challenger 500 in Darlington, May, 2008 and a Dodge Motorsports prize pack with vehicle delivery. The vehicle will be delivered to the Dodge Dealer of choice in the United States no later than May 31, 2008. All Proceeds from Dodge Challenger No. 1 will benefit notMYkid - an organization dedicated to facilitating improved understanding about youth behavioral health issues including suicide, drug abuse, eating disorders and depression. notMYkid was founded in 2000, and is designed to educate parents about youth and adolescent substance abuse, eating disorders, suicide, ADHD, depression, and more. Information is available on the website www.notMYkid.org to educate parents about the warning signs and symptoms and to empower them to implement effective prevention and intervention strategies. In 2006, notMYkid reached 80,000 parents and students nationwide. The organization offers several programs for parent education as well as peer-to-peer youth programs.

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Message  ADM Lun 17 Déc 2007, 02:15

One of a kind ! lucoo
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61096_10

Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61096_11

Vehicle Details

LotNumber 1304
Year 1963
CarMake CHEVROLET
CarModel CORVETTE
CarStyle COUPE "RONDINE" CONCEPT CAR
ExteriorColor TEAL
Interiorcolor WHITE
Cylinders V8
Engine 327
Transmission 4-SPEED MANUAL
Summary
Description The one and only 1963 Chevrolet Corvette "Rondine" Edition. Built for the 1963 Paris Auto Show by world renowned design house Pininfarina, and commissioned by Chevrolet. Features a 327cid/360hp V8 with a 4-speed and power brakes. This historically significant prototype motorcar has been stored and preserved at the Pininfarina Museum since new, and is being offered for the first, and most likely last time ever. On the well-known Chevrolet Corvette chassis, Pininfarina has realized this special coupe displaying sports characteristics. The body style is based upon the idea of maximum simplicity and functionality, and features a remarkable outline owing to the lightness of its sections. The limited use of chrome stresses sober elegance of design and harmony of the whole. The front part, designed to obtain an outstanding penetration into air, slopes forward along a smooth curve, from where the fenders originate, slightly projecting with respect to hood configuration. Centrally in the front end, an opening is provided, acting as air intake, decorated by means of a thin chrome horizontal bars grille. The fixed front double headlights provided with removable shielding built into the body, grants perfect continuity in the car front part and excellent night visibility. The front bumper, made of chromed steel with extremely thin section, consists of two especially designed elements, limiting the radiator grille at both sides. The side panel features a sharp angle originating from the radiator grille, running along the front fender, the side and finally dying into the crest of the rear fender, thus giving the car a peculiar slender appearance. The rear end features a new and interesting "swallow tail" arrangement. Rear fenders, in fact, project with respect to the car main central structure. The turnout is a broken line plan view, resulting in a remarkable lightness of tail appearance. Built in the rear fenders are the horizontal, specially designed, stoplights. The petrol filler box lid has been replaced by a quick release cap. The roof, originating from a wide double curved windshield, is quite thin and light and rests on a typical rear element, having "roll bar" shape and function. Side windows can be lowered completely. The luggage compartment is located inside and below the rear window. The car interior, habitability and comfort of the original model has remained unchanged and is made out of elastic leather. The seats, comfortable and wrap-around, are provided in the back with an opening assuring continuous aeration. ** SOLD ON A BILL OF SALE ONLY **
On peut dire ce qu'on voudras sur B-J mais le choix de véhicules est toujours impressionants et très variés thumright

Nous sommes déja rendu a 3 pages a plus de 3 semaines du show , il y a encore pleins d'auto qui valent le coup d'oeil cyclops
On va aussi voir si la tendance à la baisse ($$$) va être plus marqué que l'hiver dernier , malgré que ca n'as pas été la "débandade" non plus .. Question

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Message  Greaser Lun 17 Déc 2007, 07:23

1 de 630 Pontiac Bonneville 1957 convertible

V8 347 PC Fuel Injection!

Twisted Evil

J'me demande ca va sortir a combien $$$

(probablement moin qu'un clone d'Hemi-Cuda Rolling Eyes )
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Message  ADM Lun 24 Déc 2007, 12:10

2 convertibles assez rare lucoo

Vehicle Details

LotNumber 37
Year 1972
CarMake FORD
CarModel MUSTANG
CarStyle SPRINT CONVERTIBLE
ExteriorColor WHITE BLUE RED SPRINT PACKAGE
Interiorcolor WHITE BLUE RED
Cylinders 8
Engine 302
Transmission 3-SPEED AUTOMATIC
Summary 1 of 50. Documented on Pages 47-48 of "Standard Catalog of Mustangs". Restored to original. All numbers match.
Description Most people have never seen one of these rare 1972 Mustang Sprint convertibles. Most people do not even know they exist. In fact on April 5, 1991, Ford Motor Company sent a letter out saying they had never produced these rare cars. Obviously Ford Motor Company was mistaken and they did indeed make these incredible Mustangs. 50 identical Sprint convertibles were assembled in March at the Dearborn plant. The VIN numbers for the 50-of-a-kind convertibles were sequential from 2F03F184256 to 2F03F184305. After the parade, the cars were distributed to the Washington-area Ford dealers and sold to the public for an asking sticker price of $3,272.22 or higher. A customer/dealer copy of a Special Equipment Parts List from FOMOCO dated March 3, 1972, lists 27 parts as part of the Sprint package. All the cars came with a 302 engine, automatic transmission, AM radio, deluxe sprint convertible interior, power steering and disc brakes. The red, white and blue Sprint theme is on the outside of the car with Grabber Blue rocker panels, rear valence, rear panel and front hood stripes. The interior continues this sprint theme with white highback front seats with blue inserts along with a matching rear seat. It has an automatic power top with a solid rear glass window. This edition has been restored as original. All numbers match. The original dealer invoice as well as other documentation is included with this vehicle. This very car is documented on pages 47-48 of the "Standard Catalog of Mustangs". If you are looking for a fun and rare Mustang, this 1972 Mustang Sprint convertible is worthy of your consideration.
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61529_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=37
--------------------------------------------------------------------------------------


LotNumber 109
Year 1985
CarMake PONTIAC
CarModel TRANS AM
CarStyle CONVERTIBLE
ExteriorColor WHITE
Interiorcolor GRAY
Cylinders V8
Engine 305
Transmission AUTOMATIC
Summary Production #103 of less than 250 built. 43,000 original miles on original 305 V8 and an automatic transmission.
Description The 1985 Pontiac 2-seat roadster is a very rare and unique automobile. Of the 44,028 Firebird Trans Ams built in 1985, there were less than 250 roadsters made, this one being production #103. The conversions on these cars were done by a company called Auto Forms Engineering out of Elkhart, Indiana, and were explicitly sanctioned by General Motors. They could only be ordered through Pontiac dealers and only delivered back to Pontiac dealers. Customers paid up to $14,000 for this convertible option, a considerable sum in 1985 for an option, which perhaps explains why so few of them were made. The transformations done on these cars turned what was already a visually stunning car into a truly timeless work of art. Its low, clean lines combined with the two humps on its massive rear deck will always make these cars instant head-turners and valuable pieces in anyone's collection. Records show 5 previous owners before my purchase and, all things considered, it is in pretty good shape. What I find truly remarkable is that it spent its entire life, so to speak, within a 45 mile radius of where it was originally purchased in Oswego, IL. That explains why it only has 43,000 original miles on it. As far as I can tell, it is completely stock with the exception of the exhaust pipes and a really big Kenwood stereo system. It is MP3 capable, Sirius Radio ready, HD Radio ready and has 300 watts of power driving three strategically placed speakers behind each seat. It sounds like overkill but it allows for total clarity of sound when cruising with the top down. The car has new brakes and a brand new set of BFGoodrich radial TA's mounted on American Racing centerline wheels. The steering is tight and tracks very well on the highway. The design of the black convertible top is a tribute to someone in the conversion process with vision. This top is comprised of two layers of fiberglass sandwiched together with a cloth headliner that matches the seats. This design results in a much quieter and more secure ride when driving with the top up. The car has been painted and waxes up nicely. The equipment package boasts the usual power steering, power brakes, air conditioning, tilt wheel, power windows, power mirrors, cruise control, etc. Unbelievably, there is no rust on the undercarriage. The motor is a 305cid V8 coupled to a automatic overdrive transmission. I purchased the car on August 27, 2007, in Illinois and drove it home to San Diego. It did not burn one drop of oil the entire 2,100 miles and got 24mpg. I have since had the carburetor rebuilt and a new catalytic converter installed to satisfy California emissions standards. It was smogged on September 11, 2007.
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61511_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=109

J'aime beaucoup les T/A des ces années la mais celle-la j'suis pas convaincu Confused

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Message  Dom Lun 24 Déc 2007, 15:26

En effet le profil est curieux Confused
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Message  reghoule Lun 24 Déc 2007, 16:21

Un peu comme lorsqu,ils nous ont sorti un KITT décapotable dans K000 scratch

Le toit fait très home made...pas sur moi non plus Shit
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Message  ADM Dim 30 Déc 2007, 01:52

Quelques choix qui ont retenu mon attention pour la journée de mercredi :

SC/Rambler 1969 thumright
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61647_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=462
LotNumber 462
Year 1969
CarMake AMERICAN MOTORS
CarModel SC/RAMBLER
CarStyle 2 DOOR HARDTOP
ExteriorColor RED/WHITE/BLUE
Interiorcolor GREY
Cylinders V8
Engine 390
Transmission 4-SPEED MANUAL
Summary Show car and former racecar. All rebuilt with receipts. A magazine car. Original 390 engine has been completely rebuilt.
Description The real deal. Not a re-creation. Car is in the Scrambler Registry, paint scheme A, full restoration and numbers match. You are looking at one of the fastest Rambler SC/Ramblers in the Midwest. This car has run a best ET of 11.80 at 118 mph. I purchased the car from John Pfister, who owned the car for 15 years. John raced the car in the 80's and 90's in the Flowmaster NMCA series. This car has all original sheet metal, floor pans, trunk and all quarter panels and fenders. The car has just received a show quality re-paint in glossy base coat/clear coat. The original 390 engine has been completely rebuilt. This car also has a pair of AMX Superstock heads. Only 52 set were made by Crane for the 69 AMX factory Superstock racers. The heads are port-matched with roller rockers. Heads have proper Crane markings #63920X. The following are new items that were replaced during rebuild: New Comp cam with hydraulic lifters, new centerforce 3500 lb. pressure plate clutch disk and throw out bearing, new Hayes flywheel, new oil pump, new timing chain and gear, new alternator, new water pump, new starter, new Hooker headers, Mallory MSD ignition with 8,000 RPM rev limiter, Mallory Unilite distributor, Mallory high volume fuel pump with cutoff under dash, new Holley 650 cfm carb, engine balanced before assembly, new front wheel bearings inner and outer, new front disc brake pads, new 3:31 gears with Summer's Brother axels for highway use, 4:56 included in auction, new correct redline tires, wheels, beauty rings, center caps and lug nuts including spare, new 2-chamber Flowmaster exhaust with dash mounted controls for cut outs vertical gate 4-speed shifter. Have receipts for all work performed. Car has 40lbs. of oil pressure at idle, 80lbs. going down the road and runs at 170 degrees all day. Car is street driven and runs on pump gas. Car was featured at the Autorama in March at Cobo Hall in Detroit, and received a Third Place in its class. This car has been featured in several magazines. One called it "The most unique SC/Rambler in the country". These former Superstock racecars are not getting any cheaper. This car is in show condition and needs nothing. Ultralite wheels and slicks also included in sale.


Camion blindé Ford 1952 thumright
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61512_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=307
LotNumber 307
Year 1952
CarMake FORD
CarModel
CarStyle BANK ARMORED TRUCK 3/4-TON
ExteriorColor GREY/MAROON
Interiorcolor GREY/GREEN
Cylinders 6
Engine
Transmission 3-SPEED MANUAL
Summary All running gear and body is original. Newer wheels and some restoration to paint. One-of-a-kind.
Description I bought this truck from a local armored car service since the business had just been sold. The truck has the same color and graphics as the ones in service. Since it was all stock, I put in new belts hoses, exhaust system, wire harness and carburetor kit. It has a 3-speed floor shift that you have to double clutch. In all my travels to car shows, I've never seen one before and that's why I bought it. It was stored for 6 years before I bought it.

Mustang 1978 Dyno Don thumright
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 60957_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=418.1
LotNumber 418.1
Year 1978
CarMake FORD
CarModel MUSTANG
CarStyle CUSTOM DRAG CAR "DYNO DON"
ExteriorColor YELLOW/RED
Interiorcolor YELLOW
Cylinders V8
Engine 351
Transmission AUTOMATIC
Summary Raced by "Dyno Don" Nicholson during the 1977-78 season. Fresh 13:1 351C producing in excess of 650hp. Restored to 1978 season configuration. Sold on a Bill of Sale.
Description There have been few drag racers equipped with more versatile skills as a driver and engine builder/tuner than "Dyno Don" Nicholson. He holds the record for final-round appearances in the most NHRA Eliminator categories, scoring either wins or runner-up honors in Funny Car, Pro Stock and Stock Eliminator. The Pro-Stock Mustang here today was raced by Nicholson during the 1977-78 seasons. In addition to dominating the Pro-Stock ranks in the '70's, he also enjoyed numerous match race victories. This car was built for Nicholson by Don Hardy Racecars in Texas. Jon Kaase, famous for huge horsepower race motors, was the crew chief for Don in 1978. At the end of the '78 season the car was sold to Alfred Williams, who campaigned it, sponsored by country music star Billy "Crash" Craddock. This Pro-Stock Mustang has remained on the racetrack its entire life. Throughout it has had NHRA required upgrades to compete in the various classes. These upgrades will allow it to certify for 7 second ET. This will enable the next owner to make very quick exhibition passes. The engine is a fresh 13:1 351C producing in excess of 650hp. The block has been bored .030 and has Ross Racing pistons installed. Naturally it has 4-bolt main caps. The heads are the correct and very rare version with raised exhaust ports. It is fueled by two Holley 1050 CFM Dominator carbs atop a tunnel ram intake. All this power is transferred through a Lenco 4-speed transmission to a Ford 9" rear geared 5.62. The body has been restored to its 1978 season configuration. New front, rear and side windows were installed and a new Hairy Glass front end was special ordered for the car. Hairy Glass made the original nose for Nicholson and still retains the molds. Documented racecars such as this one are the fastest growing investment cars on the market today. Add to that pedigree of this belonging to "Dyno Don" Nicholson and you have a fast, fun, and appreciating piece of automotive history. Many drag strips across the country pay generously for vintage dragsters to show up and make a few passes for the crowd.

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Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 Empty Jesse James - Monster Garage

Message  ADM Dim 30 Déc 2007, 02:19

Pour les fans de Monster Garage (Métal Hurlant en francais puker ).... plusieurs de ses "créations" seront aux enchère toujours le mercredi ... bien hate de voir les prix de vente !

Baja1000 2005
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http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=430

Ford 1950
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http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=430.1

International 1963
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61606_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=431

Blazer 1988
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61607_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=431.1

Cadillac Fleetwood 1981
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61615_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=435

Celica 2003 "Jet Car"
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61616_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=435.1

Ferrari 308GTS 1981
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61608_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=432

Jr Dragster 2005 MX2
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61609_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=432.1

Camaro 1975
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61610_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=433

Ranchero 1970
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61613_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=434

Ford Explorer 1994
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61614_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=434.1

GMC Hot Dog Cart
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61617_Rear_3-4
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=435.2

2002 PT Cruiser "Chipper"
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61618_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=435.3

Impala 1993 "Zamboni"
Barrett-Jackson / Scottsdale 2008 - Page 2 61619_10
http://www.barrett-jackson.com/application/search/carlist_Details.aspx?&In_LotNumber=435.4

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Message  invité0213 Dim 30 Déc 2007, 08:03

les patentes de monster garage pukel
si B&J se metre a vendre des patente a gosses de meme il vont perdre de la crédibilité,deja que cet encan la se transforme en show pour les pleins et qui commence a faire suer beucoup d amateurs au etats.
en passant cette année d apres vous prof les prix montent,descendent ,ou ca va stagner,on fait tu un sondage ,on a du temp pour un concour

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Message  reghoule Dim 30 Déc 2007, 08:13

hulk30 a écrit:les patentes de monster garage pukel
si B&J se metre a vendre des patente a gosses de meme il vont perdre de la crédibilité,deja que cet encan la se transforme en show pour les pleins et qui commence a faire suer beucoup d amateurs au etats.
en passant cette année d apres vous prof les prix montent,descendent ,ou ca va stagner,on fait tu un sondage ,on a du temp pour un concour

À part quelques exceptions, moi je dis (et j,Espère) que ça va dropper un peu. L'économie est loin d'etre à son meilleur aux État, quoique la plupart des acheteur doivent aps avoir de problemes d'Argent...
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Message  427copoz Dim 30 Déc 2007, 08:19

Salut

les patentes de monster garage
Ouin puker puker puker pukel pukel pukel

en passant cette année d apres vous les prix montent,descendent ,ou ca va stagner,on fait tu un sondage ,on a du temp pour un concour

sa depend de ce qu'il peut y avoir a vendre sait pas

Salutations

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Message  Invité Dim 30 Déc 2007, 09:32

Entièrement d'accord avec Hulk et Copoz concernant les laideurs de Monster garage pukel pukel pukel et re pukel

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Message  GUS_BazouMan Dim 30 Déc 2007, 18:31

le fleetwood 81 est pas pire quand meme ...quand on aime le style lowrider...juste le gros moteur qui fait pas tres jolie...et les mags....ils auraint pus plus fitter avec le char...
dans le fond cest un mélange pas tres réusit entre un lowrider et un char de drag...

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si vous etes du genre a vous brosser les genoux en aérosol tout en savourant une bouteille de patates VHS en cuir véritable sans choléstérol et qui éloigne les moustiques, fumez pepsi-bismol, le seul dentifrice qui vous donne l'heure exacte sans laisser de pélicules grasses au plafond
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Message  ADM Dim 30 Déc 2007, 21:59

Faut remettre ca en contexte aussi pour les "Monster Garage Machine" , Jesse James et son équipe fabriquaient ses engins la comme un défi ou un jeu avec des fonctions aussi bizzare qu'inutile uniquement pour le bon plaisirs des auditeurs et commenditaires (une Porsche rammase-balle de Golf etc ...) à réalisé en 7 jours !

Ils se sacraient pas mal si c'était jolie ou non , même que quand sa ne fonctionnait pas il s'amusait a les faire explosé ! Laughing

Maintenant , la question que je me pose : Est-ce que ce type de véhicule-gadget ont leurs place a B-J ? sait pas Peut-être que oui , peut-être que non , mais je ne crois pas que les gens vont se les arracher a grand coup de billets vert Rolling Eyes Et ils ne sont pas en "prime-time" non plus !


... more to come !

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Message  Invité Lun 31 Déc 2007, 09:15

Pour ceux que ca interresse et pour vous mettre dans l'bain, ce matin à Speed des images de l'an passé thumright

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Message  Fanamc Lun 31 Déc 2007, 09:55

Salut
Même Jesse James détestait cette émission scratch
Moi je n`ai jamais aimé, sauf une où il y a les 4 ti-pères qui font un custom à la façon de leur époque. thumleft

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Je ne suis pas tout à fait inutile. Je peux toujours être utilisé comme un mauvais exemple.
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Message  invité0213 Lun 31 Déc 2007, 18:18

Fanamc a écrit:Salut
Même Jesse James détestait cette émission scratch
Moi je n`ai jamais aimé, sauf une où il y a les 4 ti-pères qui font un custom à la façon de leur époque. thumleft
met en c est la meilleure emission de cette serie,le ptit vieux qui travaille du plomb avec le cigare de travers dans bouche y est impressionant
pis les chars que l on voie a la fin :droolll:

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